ساختن یک برند، تولید محتوا، گردآوری استراتژی بازاریابی و ساخت مواد آن وظایفی هستند که برای بقا و موفقیت یک تجارت الکترونیک ضروری هستند. کیفیت محتوا به شدت بر کشش فروش، درک مشتری و اعتماد شما به برند شما تأثیر می گذارد. بنابراین، شما باید اطمینان حاصل کنید که از آنها بهترین استفاده را می کنید.
مشکلاتی که با آن مواجه می شوند به طور کلی در سه سطل قرار می گیرند. اول، محتوا و اجرا ممکن است پرهزینه باشد. تحقیقات گارتنر نشان داد که هزینه های بازاریابی بین 6.4 تا 9.5 درصد درآمدها متغیر است. ممکن است هزینه بالایی داشته باشد، به خصوص برای استارت آپ های تجارت الکترونیکی که درآمد آنچنان بالا نیست.

دوم اینکه تولید محتوا آسان نیست. عوامل زیادی برای ارزیابی وجود دارد تا منجر به شروع موفقیت آمیز محتوا شود. ترجیحات مشتری، فعالیت، روندهای فعلی، و غیره به علاوه، اگرچه به طور شگفت انگیزی، اکثر بازاریابان هنوز به یک استراتژی محتوای ثابت نیاز دارند.
سوم، ساختن یک برند خوب به این معنی است که باید اعتماد مخاطبان و مشتریان خود را جلب کنید. اما به سختی می توان چنین اعتمادی را فقط با کلمات و بازاریابی خوب به دست آورد. بهتر است کسی را داشته باشید که از ادعاهای شما پشتیبانی کند.
اینجاست که محتوای تولید شده توسط کاربر به معدن طلا تبدیل می شود.

محتوای تولید شده توسط کاربر چیست؟
ابتدا باید بپرسیم که محتوای تولید شده توسط کاربر چیست؟
محتوای تولید شده توسط کاربر محتوایی است که درباره محصول شما و پیرامون آن ساخته شده است. محتوا توسط افرادی ساخته می شود که خارج از شرکت شما هستند. محتوای تولید شده توسط کاربر ارگانیک است، به این معنی که برای دریافت آنها نیازی به تلاش یا تأثیرگذاری ندارید.
اگر به سازندگان پاداش نمی دهید، چرا آنها این محتوای تولید شده توسط کاربر را می سازند؟ چه سودی برای آنها دارد؟
این در واقع یکی از پاسخ هاست. کاربران معمولاً زمانی که تحت احساسات شدید قرار دارند به طور مستقل محتوا تولید می کنند. هنگامی که محصول یا خدمات شما مزایای زیادی به آنها می دهد یا آنها را حداقل راضی می کند، احتمالاً در مورد آن محتوا ایجاد می کنند. در نتیجه، و باید مراقب باشید، آنها نیز زمانی که از محصول شما ناراضی هستند، محتوا تولید می کنند. بنابراین همیشه باید مطمئن شوید که بهترین ها را به آنها تحویل می دهید. و اگر یک شکایت، بلیط یا محتوای بازخورد منفی منتشر شد، میدانید که چگونه پاسخ دهید و وضعیت را مهار کنید.
مردم همچنین محتوای تولید شده توسط کاربر را برای آموزش مردم تولید می کنند. آنها با بیان تجربیات خود در مورد محصول یا برند شما، مشتریان بالقوه شما را آگاه کرده و تحت تاثیر قرار می دهند تا از پیشنهاد شما استفاده کنند. یک مشتری بسیار راضی که در وب سایت شما نظر ارسال کرده است یک امتیاز عالی برای دیگران برای خرید بیشتر محصول شما است. سازندگان محتوا همچنین زمانی که محتوایی را ایجاد میکنند که گزینههای چیدمان محصولات و مارکهای مختلف (و بله، حتی بدون حمایت مالی از آنها) را برای مخاطبان خود ایجاد میکند، محتوای تولید شده توسط کاربر را برای شما ایجاد میکنند.
هنگامی که افراد با اهداف مشترک یا ایده های تعیین شده به صورت آنلاین ملاقات می کنند، یک جامعه ایجاد می کنند. هدف جوامع آنلاین دستیابی به یک هدف مشترک، اشتراک گذاری ایده های مشترک یا حمایت از یک برند یا محصول خاص است. هنگامی که نام تجاری یا محصول شما با وجوه مشترک آنها مطابقت دارد، آنها آن را با جامعه خود به اشتراک می گذارند و شما به رایگان تأیید می شوید.
محتوای تولید شده توسط کاربر برای تجارت الکترونیک به دسته های زیر تقسیم می شود:
1. بررسی محصول
افراد محتوای تولید شده توسط کاربر را در جوامع و وب سایت های شما ایجاد و منتشر می کنند. این محتواها به مخاطبان دیگر در مورد تجربه آنها از محصولات شما می گوید و همچنین می تواند یک شاخص عملکرد کلیدی برای شما باشد. آنها منبع خوبی برای بازخورد برای محصول شما هستند. اتاق هایی را برای پیشرفت ها و نقاط قوت برای بزرگنمایی کشف خواهید کرد و با آن، می توانید درباره نحوه فکر مشتریان فعلی و بالقوه خود هنگام انتخاب یک محصول بیشتر بخوانید.
2. ریچ اسنیپت
مشابه بررسی های محصول، ریچ اسنیپت ها نشان دهنده تجربه مشتریان شما از محصول شماست. آنها به عنوان رتبه بندی در نتایج جستجو آمده اند. یک ریچ اسنیپت با رتبه بالا به احتمال زیاد در نتایج موتورهای جستجو رتبه بندی می کند و اعتماد مشتری را به محصول شما افزایش می دهد.
3. بررسی محصولس
به یاد دارید که چگونه بررسی های محصول در جوامع ایجاد و منتشر می شود؟ نظرات پیرامون بررسی محصول در یک انجمن نیز محتوای تولید شده توسط کاربر در نظر گرفته می شود! آنها یا با نویسندگان مخالفت می کنند، بینش بیشتری در مورد یک محصول ارائه می دهند، یا بررسی را تأیید می کنند. در هر صورت، محبوبیت برند و محصول خود را افزایش دهید.
4. پست های وبلاگ
وبلاگ نویسان همچنین محتوای تولید شده توسط کاربر را برای تجارت الکترونیک ایجاد می کنند. از این گذشته، وبلاگ نویسان نیز تولیدکنندگان محتوا هستند. پستهای وبلاگ داستان، طرح کلی یا طرحبندی محصولی را ایجاد میکنند و بر سبک زندگی و انتخاب خوانندگان تأثیر میگذارند. هدف وبلاگ نویسان معمولا الهام بخشیدن و اطلاع رسانی به خوانندگان است. وبلاگها پستهایی که نظرات ایجاد میکنند، بالاتر از مقالاتی هستند که تعاملات بیخطری دارند.
5. پست های رسانه های اجتماعی
پستهای فیسبوک و اینستاگرام، توییتها و سایر پستهای رسانههای اجتماعی صدای شما را برای یک شبکه بزرگ از مردم تقویت میکنند. چه پست هایی در قالب تصویر، ویدئو یا متن باشد زیرا مردم دوست دارند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. پست های رسانه های اجتماعی محتوای عالی تولید شده توسط کاربر برای تجارت الکترونیک در نظر گرفته می شوند.
6. هشتگ های برند
هشتگ های برند هشتگ هایی هستند که نشان دهنده فروشگاه شما هستند. آنها منحصر به فرد هستند و هنوز مورد استفاده قرار نگرفته اند، بنابراین می توانید خود را در بازار متمایز کنید. هشتگ ها به مشتریان شما راهی برای تعامل و تعامل با شما می دهند. همراه با پستهای رسانههای اجتماعی، بیشتر روی دیوارهای مخاطبان هدف خود ظاهر خواهید شد. اگر قصد دارید از هشتگ های مارک دار استفاده کنید، بهتر است که حس تعلق خاطر به مشتریان و مصرف کنندگان خود را در نظر بگیرید.[your brand] x من،» «من [your brand]”، و امثال آن
چرا محتوای تولید شده توسط کاربر در تجارت الکترونیک ارزشمند است؟
اول از همه، محتوای تولید شده توسط کاربر اعتماد بیشتری را به مشتریان و مخاطبان شما جلب می کند. طبق Zdnet.com، 92 درصد از مصرف کنندگان ارزش محصول را بر اساس UGC قرار می دهند. این غیرقابل انکار است که بازخورد مثبت از خارج از شرکت شما ادعاها و وعده های شما را در مورد محصول شما تایید می کند.
اغلب، آماتورها خالق محتوای تولید شده توسط کاربر هستند. آماتورها معمولاً محتوای خام و بدون ویرایش را ارائه می دهند. این سازندگان آماتور چنین محتوایی را تولید میکنند که به مخاطبانشان احساس اصالت میدهد که واقعاً تجربه آنها در استفاده از محصولات شما چگونه است، بنابراین، اعتبار شما را در بازار افزایش میدهد.
گذشته از اصالت، محتوای تولید شده توسط کاربر نیز راه خوبی برای ارتباط برند شما با مردم است. از آنجایی که این محتوا توسط سازندگان و اعضای جامعه که مخاطبان می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند، ایجاد می شود، این محتوا به سبک زندگی و هویت آنها احساس فراگیری می دهد، بنابراین احساس نیاز به داشتن محصولات شما را نیز ایجاد می کند.
محتوای تولید شده توسط کاربر اغلب پتانسیل محتوای بازاریابی عالی را فراهم می کند که می توانید از آن حمایت کنید. هنگامی که یک تأثیرگذار یا خالقی که در مورد یا اطراف شما محتوا تولید میکند، مورد توجه قرار میگیرد، میتوانید منابع خود را کانالیزه کنید و به آنها اجازه دهید محصول شما را بیشتر تأیید کنند و آگاهی از برند را به مخاطبان هدف خود افزایش دهید تا از روندهای نوظهور بهترین بهره را ببرید. همچنین صرفه جویی زیادی در هزینه به شما می دهد، زیرا این سازندگان UGC بخش زیادی از آزمایشات بازاریابی محتوایی را از بودجه بازاریابی شما خارج می کنند. همانطور که می گویند، “نترس، این ارگانیک است!”
حتی برای محتوایی که توجه قابل توجهی دریافت نمیکند، اشتراکگذاری مجدد محتوای تولید شده توسط کاربر از سوی سازندگان، وبلاگنویسان، تأثیرگذاران و بازبینهای مختلف در صفحه رسمی شما باعث افزایش و گسترش دسترسی اجتماعی شما و جذب تعامل و دنبالکنندگان بیشتر میشود.

نکاتی در مورد نحوه استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر برای تجارت الکترونیک
دیدیم محتوای تولید شده توسط کاربر چیست، انواع آنها چیست و چگونه می توانند به تجارت الکترونیک شما کمک کنند. اکنون در اینجا نکاتی در مورد نحوه استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر برای تجارت الکترونیک آورده شده است.
1. UGC های خوب را دوباره به اشتراک بگذارید
یکی از راههای خوب استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر برای تجارت الکترونیک، اشتراکگذاری مجدد پستهای مشتریان در مورد برند و محصول شماست. همانطور که قبلاً گفته شد، آنها اعتماد و ارتباط مشتری بالقوه شما را به برند شما افزایش می دهند.
اما شما می توانید بیشتر از اشتراک گذاری مجدد دیوارهای آنها انجام دهید. همچنین می توانید قبل از ارسال مجدد آنها را ویرایش کنید. شما می توانید تصاویر پست های سازندگان را به صورت گرافیکی ویرایش کنید تا بر برند خود تاکید کنید و آگاهی مخاطبان خود را از برند افزایش دهید. همچنین میتوانید آنها را طوری ویرایش کنید که محتوا با موضوعی که میخواهید نمایش دهید مطابقت داشته باشد. به این ترتیب، مخاطبان هدف شما میتوانند بیشتر با آنچه در پستهای سازنده محتوای تولید شده توسط کاربر مشاهده میکنند ارتباط برقرار کنند.
2. تصاویر محصول
همانطور که شما و تقریباً همه صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک می دانید، تصاویر محصول برای وب سایت شما ضروری است. آنها ابتدایی ترین مرجع برای مشتریان شما هستند که می خواهند چه چیزی را بخرند. از آنجایی که این بخش مهمی از کسب و کار است، باید اطمینان حاصل کنید که تصاویر محصول شما بهترین کیفیت را داشته باشد و مشتریان شما را تحت تاثیر قرار دهد و در عین حال تا حد امکان واقعی باشد.
افزودن محتوای تولید شده توسط کاربران از سازندگان، تأثیرگذاران یا وبلاگ ها ممکن است در این امر به شما کمک کند. آنها زمینه ای را برای مشتریان شما فراهم می کنند که چگونه از محصول شما به خوبی استفاده کنند. آنها حتی ممکن است مجموعه جدیدی از موارد استفاده را برای محصول شما باز کنند، که ممکن است هنوز آن را کشف نکرده باشید، و آن را به توضیحات محصول شما اضافه کنند.
3. گالری قابل خرید در سایت
این یکی از بهترین موارد استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر برای تجارت الکترونیک است. علاوه بر اشتراک گذاری مجدد پست ها، می توانید آنها را نیز به وب سایت خود وارد کنید. سپس می توانید آنها را جمع آوری کرده و به گالری تبدیل کنید که مشتریان شما می توانند از آن الهام بگیرند. گالریهای خرید داخل سایت برای تجارت الکترونیکی عالی هستند زیرا زمینه را برای مشتریان شما فراهم میکنند که چه ترکیبی از محصولات شما از نگاه به UGC که به عنوان مرجع وارد کردهاید، مناسب است.
4. گنجاندن UGC در تبلیغات اجتماعی شما
تبلیغات اجتماعی فقط چند ثانیه فرصت دارند تا توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنند و آنها را وادار به کلیک روی آنها کنند. با دیدن محتوای تولید شده توسط کاربر از یک کاربر، مخاطبان شما می توانند با افزایش علاقه خود به محصول شما ارتباط برقرار کنند، یا افزودن یک بررسی محصول اعتماد آنها را به چیزی که می فروشید افزایش می دهد.
5. ایجاد هشتگ برند
جوامع به کسب و کارهای تجارت الکترونیک کمک می کنند تا دامنه اجتماعی خود را گسترش دهند. و انجمن ها و پست های وبلاگ معمولا فقط با یک داستان شروع می شوند. این داستان می تواند با توسعه استراتژی های هشتگ برند شما شروع شود. هشتگ های برند ممکن است برندهای شما را از هم جدا کرده و به مخاطبان شما جامعیت بخشد. این افراد را دعوت می کند تا در اطراف شما کار کنند و محتوای تولید شده توسط کاربر را برای شما ایجاد کنند. خوب این است که هشتگها میتوانند یک ایده مشترک آغازین در بین افرادی باشد که از چنین هشتگهایی استفاده میکنند و ممکن است جامعهای را که با برند شما همبسته است راهاندازی کند.

نتیجه
محتوای تولید شده توسط کاربر اوج رشد در هنگام ایجاد آگاهی از برند شماست. نه تنها اعتماد مخاطبان شما را جلب می کند، بلکه محتوایی را برای گسترش دسترسی ارگانیک شما فراهم می کند. از این موارد به نفع خود استفاده کنید و به سرعت تجارت الکترونیکی خود را به سمت موفقیت و رشد جذب خواهید کرد.
– تهیه و ترجمه توسط wordpress-templates.ir