3 بهترین پلاگین بازیابی سبد خرید برای ووکامرس


یکی از بزرگترین مشکلاتی که صاحبان فروشگاه ها با آن مواجه هستند، رها شدن سبد خرید است. حتی اگر مشتریان مناسب محصولات شما را مشاهده کنند، می توانند مواردی را به سبد خرید خود اضافه کنند و بدون خرید از سایت شما خارج شوند.

خوشبختانه، می توانید از اجزای بازیابی سبد خرید رها شده برای یادآوری به مشتریان استفاده کنید که محصولات را در سبد خرید خود جا گذاشته اند. این ابزارها می توانند به شما در افزایش فروش کمک کنند و از روی آوردن کاربران به سمت رقبای شما جلوگیری کنند.

در این پست مزایای استفاده از افزونه بازیابی سبد خرید را توضیح خواهیم داد. در مرحله بعد، ما برخی از بهترین گزینه های موجود در بازار را توصیه می کنیم. بیا شروع کنیم!

چرا باید از افزونه بازیابی سبد خرید استفاده کنید

حتی اگر بازدیدکنندگان محصولات شما را در سبد خرید خود قرار دهند، هیچ تضمینی برای خرید آن وجود ندارد. در واقع، فروشگاه های تجارت الکترونیک نرخ سبد خرید رها شده در حدود 70 درصد دارند.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا مشتریان سبدهای خود را رها می کنند. اینها شامل هزینه های غافلگیرکننده مانند گزینه های حمل و نقل گران یا هزینه های اضافی است. هزینه های غیرمنتظره می تواند باعث شود مشتریان فروشگاه شما را ترک کنند و از جای دیگری خرید کنند.

یکی دیگر از دلایل احتمالی نرخ بالای رها کردن سبد خرید، صفحه پرداخت ناکارآمد است. اگر خرید محصول را برای مشتریان آسان نکنید، احتمالاً سفارش خود را تکمیل نخواهند کرد. بنابراین، شما می خواهید یک تجربه پرداخت یکپارچه را ارائه دهید.

با این حال، حتی پس از انجام اقدامات لازم، ممکن است متوجه شوید که فروشگاه اینترنتی شما هنوز تعداد زیادی چرخ دستی رها شده دارد. در این مورد، می‌توانید از افزونه بازیابی سبد خرید برای تشویق بازدید دوم استفاده کنید.

اگر مشتریان در ابتدا از ویترین خرید می کنند، یک یادآوری ایمیل می تواند آنها را به خرید اقلام مورد نظرشان ترغیب کند. ابزار مناسب می تواند به شما کمک کند سبد خرید مشتریان خود را ردیابی کنید و در مورد اقلام رها شده پیام ارسال کنید. با پیگیری مشتریان، می توانید به کاهش نرخ سبد خرید خود کمک کنید.

3 بهترین پلاگین بازیابی سبد خرید برای ووکامرس

هنگامی که تصمیم گرفتید مشتریان را با خریدهای ناتمام هدف قرار دهید، باید ابزار مناسب برای این کار را پیدا کنید. خوشبختانه، بسیاری از افزونه های وردپرس به طور خاص برای بازیابی سبد خرید رها شده طراحی شده اند. بیایید نگاهی به برخی از بهترین گزینه های موجود در بازار بیندازیم.

1. متریک

پلاگین متریک

اگر در پیگیری مشتریان خود و چرخ دستی های رها شده آنها مشکل دارید، Metorik می تواند ابزار مفیدی باشد. این افزونه گزارش های جامعی در مورد بازگشت، سفارشات، حفظ مشتری و موارد دیگر ارائه می دهد. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود محصولاتی که هدیه داده شده و مشتریانی که به آنها علاقه داشتند را مشاهده کنید.

هنگامی که یک بازدیدکننده کالایی را در سبد خرید خود قرار می دهد، Metorik شروع به ردیابی آن می کند. اگر سبد خرید شما رها شده است، می‌توانید یادآوری‌های ایمیل خودکار با تخفیف برای شارژ خریدهای تکمیل‌شده ارسال کنید. سپس داشبورد Metorik نرخ های بازیابی جدید و آمار تبدیل شما را نمایش می دهد.

ویژگی های کلیدی:

قیمت گذاریMetorik یک افزونه رایگان وردپرس است. با این حال، باید آن را به یک حساب Metorik پیوند دهید. ثبت نام از 50 دلار در ماه شروع می شود، اما می توانید برای یک دوره آزمایشی 30 روزه نیز ثبت نام کنید.

2. نگهداری

افزونه حفظ شده

در طول فرآیند بازیابی سبد خرید رها شده، ایمیل هایی برای مشتریان ارسال می کنید که آنها را تشویق می کند دوباره از فروشگاه شما بازدید کنند. Retainful شما را قادر می سازد تا این کمپین های ایمیل را خودکار کنید.

این افزونه به لطف قالب های ایمیل از پیش طراحی شده و یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن، راه آسانی برای تماس با مشتریان فراهم می کند. همچنین به شما امکان می‌دهد تا پنجره‌های بازشو را به بازدیدکنندگانی که می‌خواهند صفحه پرداخت را ترک کنند نشان دهید. با درج کدهای کوپن یکبار مصرف، می توانید توجه مشتری را به خود جلب کرده و به آنها انگیزه دهید تا خرید خود را تکمیل کنند.

ویژگی های کلیدی:

  • گزارش‌هایی درباره زمان رها شدن و بازیابی کنسرت‌های زنده
  • ایمیل‌های سبد خرید رها شده خودکار
  • ویرایشگر ایمیل را بکشید و رها کنید
  • کدهای کوپن برای یک بار استفاده
  • ادغام با Mailchimp، HubSpot، ConvertKit و موارد دیگر

قیمت گذاریRetainful یک طرح رایگان دارد که از بازیابی سبد خرید رها شده، 500 ایمیل در ماه و حداکثر 300 مخاطب پشتیبانی می کند. اگر نیاز به گسترش این ویژگی ها دارید، نسخه پریمیوم از 19 دلار در ماه شروع می شود.

3. سبد خرید رها شده برای ووکامرس

سبد خرید رها شده برای ووکامرس

سبد خرید رها شده برای ووکامرس افزونه دیگری است که پس از خریدهای ناقص برای مشتریان پیام ارسال می کند. پس از اینکه کاربر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک کرد، می تواند ایمیل، شماره تلفن یا جزئیات حساب فیس بوک خود را وارد کند. اگر اقلام خود را بدهند، به طور خودکار یادآوری دریافت خواهند کرد.

برای ایجاد سریع گردش کار، می توانید یکی از الگوهای ایمیل سبد خرید رها شده از پیش طراحی شده ما را انتخاب کنید. در عوض، ویرایشگر متن غنی شما را قادر می سازد تا با کپی و چسباندن HTML قالب های جدیدی ایجاد کنید. سپس، می‌توانید از تگ‌های ادغام برای شخصی‌سازی ایمیل‌ها با جزئیات مربوط به مشتری و محصول استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • گزارش در مورد محصولات رها شده و فراخوان شده
  • امکان ردیابی نرخ بازخرید کوپن، نرخ کلیک (CTR) و نرخ باز شدن ایمیل
  • ایمیل های یادآوری خودکارمتن ها و پیام های فیس بوک
  • 12 الگوی ایمیل سبد خرید ووکامرس رها شده
  • گزینه ای برای اعمال تخفیف و کدهای کوپن
  • ادغام با Mailchimp، Drip، Sendinblue و موارد دیگر

قیمت گذاریAbandon: Cart Lite for WooCommerce برای دانلود رایگان است. نسخه پریمیوم از 149 دلار در سال شروع می شود و شامل قالب های ایمیل سبد خرید رها شده، کدهای کوپن و گردش کار از پیش ساخته شده است.

پاداش: سبد خرید زنده توسط WP Engine

اگر سایت شما مملو از قطعات سبد خرید باشد، مهم نیست که مشتریان را به سبد خریدشان بازگردانید. اگرچه برای عملکرد ضروری است، اما صفحات سبد خرید می توانند سرعت سایت شما را کند کنند، به خصوص در رویدادهای پر ترافیک مانند تعطیلات.

از آنجایی که آنها دائماً مجبورند بخش‌هایی از سبد خرید شما را اجرا کنند، مثلاً «افزودن به سبد خرید» یا شماره‌های سهام زنده، بقیه صفحات شما مانند «درباره ما» یا «تماس» ممکن است کندتر شوند.

به دلیل سرعت سایت، بسیاری از توسعه دهندگان تصمیم می گیرند آن را به طور کامل غیرفعال کنند، اما مشتریان WP Engine به یک راه حل بهتر، Live Cart دسترسی دارند.

Live Cart مطمئن می شود که این قطعات فقط در صورت نیاز کار می کنند. سبد خرید و سرعت سایت خود را همزمان بهینه کنید. در تمام برنامه های تجارت الکترونیک WP Engine گنجانده شده است.

نتیجه

حتی با روش های تبلیغاتی مناسب، مشتریان همچنان می توانند محصولات شما را در سبد خرید خود بگذارند. با ابزار مناسب می توانید این بازدیدکنندگان را هدف قرار دهید و با پیشنهادات تخفیف دار با آنها تماس بگیرید. به سادگی با یادآوری سبدهای رها شده به مشتریان، می توانید تعداد سفارشات تکمیل شده را افزایش دهید.

برای بررسی، در اینجا برخی از بهترین افزونه های بازیابی سبد خرید برای فروشگاه های WooCommerce آورده شده است:

  1. متوریک: ابزار ردیابی سبد خرید که محصولات معمولا رها شده، نرخ بازیابی و آمار تبدیل را شناسایی می کند.
  2. نگهداری می شود: یک افزونه ایمیل مارکتینگ با ویرایشگر کشیدن و رها کردن، الگوهای ایمیل سبد خرید رها شده از پیش طراحی شده و پاپ آپ های خروج.
  3. سبد خرید رها شده برای ووکامرس: افزونه ای مفید برای ارسال ایمیل، پیامک و یادآوری فیس بوک به مشتریانی که سبد خرید خود را رها می کنند.

آیا در مورد اجزای بازیابی سبد خرید رها شده در این پست سوالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!


– ارائه و ترجمه توسط تیم wordpress-templates.ir

سفارش طراحی سایت به وی تی!