نحوه غیرفعال کردن اعلامیه تأیید ایمیل مدیریت وردپرس


آیا می خواهید اعلان تأیید ایمیل مدیر در وردپرس را غیرفعال کنید؟

به‌طور پیش‌فرض، وردپرس هر چند ماه یک‌بار یک اخطار تأیید ایمیل مدیر را به مدیران سایت نشان می‌دهد تا تأیید کند ایمیلی که استفاده می‌کنند هنوز درست است. این یک اقدام شبه امنیتی است که بسیاری از صاحبان سایت احساس می کنند غیرضروری و آزاردهنده است.

در این مقاله نحوه غیرفعال کردن اعلان تایید ایمیل مدیریت در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

اعلامیه تأیید ایمیل مدیر چیست؟

ویژگی اعلان تایید ایمیل ادمین در وردپرس 5.3 معرفی شد. هدف از این ویژگی این است که هر چند ماه یک بار صفحه ای را به مدیران وب سایت نشان دهد که از آنها می خواهد آدرس ایمیل سایت خود را تأیید کنند.

اعلامیه تأیید ایمیل سرپرست اطمینان می دهد که آدرس ایمیل ارائه شده توسط سرپرست دقیق است و همچنان در حال استفاده است. داشتن یک ایمیل کاری برای امنیت و مدیریت سایت مهم است.

اطلاعیه تأیید ایمیل مدیر

با این حال، در ابتدا برنامه ریزی شده بود که هر شش ماه یکبار نمایش داده شود، گاهی اوقات اعلامیه تأیید ایمیل مدیر می تواند بیشتر از آنچه لازم است نمایش داده شود.

این می تواند برای کاربرانی که فقط سعی در ورود به وب سایت وردپرس خود دارند آزار دهنده باشد. آیا عالی نیست اگر بتوانید اعلان تأیید ایمیل مدیر را خاموش کنید؟

بیایید نحوه غیرفعال کردن آسان اعلان تأیید ایمیل مدیر را بررسی کنیم. می‌توانید روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا مستقیماً به روشی که می‌خواهید استفاده کنید بروید.

  • روش 1. غیرفعال کردن اعلامیه تأیید ایمیل مدیر با استفاده از کد (توصیه می شود)
  • روش 2. اعلان تأیید ایمیل مدیر را با استفاده از یک افزونه غیرفعال کنید

شما به راحتی می توانید با افزودن یک قطعه کد به فایل های وردپرس خود، اطلاعیه تایید ایمیل مدیر را غیرفعال کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، به راهنمای مبتدیان ما در مورد چسباندن قطعات از وب به وردپرس نگاهی بیندازید.

به طور کلی، شما باید به صورت دستی کد را به فایل function.php تم خود اضافه کنید، اما ممکن است کمی مشکل باشد زیرا حتی یک اشتباه جزئی می تواند کل وب سایت شما را خراب کند.

به همین دلیل است که توصیه می کنیم از یک افزونه قطعه کد مانند WPCode برای اضافه کردن کد سفارشی در وردپرس بدون نیاز به ویرایش فایل های اصلی موضوع خود استفاده کنید.

ابتدا باید افزونه رایگان WPCode را نصب و فعال کنید. برای دستورالعمل های بیشتر، لطفا به راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس نگاهی بیندازید.

پس از فعال شدن افزونه به آدرس زیر بروید قطعه کد » افزودن جدید از داشبورد مدیریت وردپرس شما.

به قسمت Code Snippets بروید و روی Add New کلیک کنید

این شما را به صفحه «افزودن قطعه» می‌برد.

از آنجایی که باید کد سفارشی اضافه کنیم، به سادگی بر روی دکمه “استفاده از قطعه” در زیر گزینه “Add Your Custom Code (New Snippet)” کلیک کنید.

روی دکمه Use Snippet کلیک کنید

این شما را به صفحه “ایجاد قطعه سفارشی” می برد، جایی که می توانید با وارد کردن عنوانی برای قطعه کد خود شروع کنید. این می تواند هر چیزی باشد که به شما در شناسایی کد کمک کند.

در مرحله بعد از منوی کشویی سمت راست، PHP Snippet را به عنوان «Code Type» انتخاب کنید.

PHP را به عنوان نوع کد انتخاب کنید

پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که قطعه کد PHP زیر را در «پیش‌نمایش کد» کپی و جای‌گذاری کنید.

// Disable WordPress Administration Email verification Screen 
add_filter( 'admin_email_check_interval', '__return_false' );
قطعه PHP تأیید ایمیل sdmin را غیرفعال کنید

پس از آن، به بخش «درج» بروید و یک روش درج را انتخاب کنید.

اکنون، به سادگی گزینه «درج خودکار» را انتخاب کنید تا پس از ذخیره قطعه، کد به صورت خودکار در سایت شما اجرا شود. مطمئن شوید که مکان “فقط مدیر” را انتخاب کنید.

قطعه درج WPCode فقط برای سرپرست

اکنون به بالای صفحه بروید و سوئیچ را از «غیر فعال» به «فعال» در گوشه بالا سمت راست تغییر دهید و سپس روی دکمه «ذخیره قطعه» کلیک کنید.

هنگامی که قطعه کد را ذخیره و فعال کردید، به طور خودکار در سایت شما اجرا می شود.

روی دکمه Save Snippet کلیک کنید

اکنون دیگر اعلان تأیید ایمیل مدیر را نخواهید دید.

روش 2. اعلان تأیید ایمیل مدیر را با استفاده از یک افزونه غیرفعال کنید

اگر ترجیح می دهید کدی را به سایت وردپرس خود اضافه نکنید، همیشه می توانید از یک افزونه استفاده کنید.

برای این آموزش، از افزونه Make Disable Admin Email Verification Prompt استفاده خواهیم کرد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Make Disable Admin Email Verification Prompt را نصب و فعال کنید. برای دستورالعمل های بیشتر، می توانید راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را بررسی کنید.

پس از فعال شدن افزونه، به سادگی به تنظیمات » عمومی از داشبورد مدیریت وردپرس شما.

به تنظیمات بروید و سپس روی General کلیک کنید

اکنون که در صفحه «تنظیمات عمومی» هستید، به پایین بروید.

در اینجا گزینه ‘Disable Admin Email Verification Prompt’ را پیدا خواهید کرد. اکنون، فقط مطمئن شوید که کادر کنار «غیرفعال کردن صفحه تأیید ایمیل مدیر» را علامت بزنید.

کادر تأیید ایمیل مدیر را غیرفعال کنید

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

خودشه! شما و تیمتان دیگر نباید اعلامیه تأیید ایمیل سرپرست را ببینید.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه غیرفعال کردن اعلان تأیید ایمیل مدیر در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید آموزش ما را در مورد نحوه غیرفعال کردن اعلان‌های ایمیل به‌روزرسانی خودکار در وردپرس و مقایسه ما از بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی برای افزایش ترافیک و فروش وب‌سایت خود ببینید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک

پست نحوه غیرفعال کردن اعلان تایید ایمیل مدیریت وردپرس اولین بار در WPBeginner ظاهر شد.




– تهیه و ترجمه توسط wordpress-templates.ir

سفارش طراحی سایت به وی تی!