فروش بهتر تعطیلات می خواهید؟ همین الان برای آخر هفته آنلاین آماده شوید


Cyber ​​Weekend نزدیک است، و در آستانه یک هفته شلوغ دیگر است، زیرا پیش بینی می شود فروش تجارت الکترونیک تعطیلات به 235 میلیارد دلار برسد – بیش از 15٪ از سال 2021!

این افزایش پیش‌بینی‌شده در خرید آنلاین، فرصت بزرگی را برای ویترین‌های دیجیتال در همه اندازه‌ها نشان می‌دهد، به‌ویژه آن‌هایی که برای ترافیک بالاتر راه‌اندازی شده‌اند و آماده ارائه خدمات به هر مشتری با یک تجربه خرید یکپارچه هستند.

بیاموزید که چگونه فروشگاه WooCommerce شما در WP Engine بهتر کار می کند

اما اگر سایت تجارت الکترونیک شما برای هجوم مشتریان آنلاین کاملاً آماده نیست، اکنون زمان آماده شدن است.

با نزدیک شدن به Cyber ​​Weekend، از نکات زیر برای آزمایش سایت خود استفاده کنید، در صورت نیاز ارتقا دهید، و فرش قرمز را برای خریداران آنلاین پهن کنید!


یک سفر تجارت الکترونیک جامع بسازید

برداشت اول اهمیت دارد، و این به ویژه برای وب سایت های تجارت الکترونیک صادق است.

امروزه، اگر بیش از چهار ثانیه بارگیری سایت شما طول بکشد، یک نفر از هر چهار مشتری سایت شما را ترک می کند و عملکرد عقب مانده، اطلاعات گیج کننده محصول و عملکرد نامطلوب سبد خرید به احتمال زیاد رها شدن سبد خرید اضافه می کند.

نه تنها این، بلکه 64 درصد از خریداران می گویند که دفعه بعد که تجربه بدی در سایت شما داشتند، کسب و کار خود را به جای دیگری خواهند برد.

اما در مورد سایت‌های سریعی که اصطکاک را از سفر مشتری تجارت الکترونیک خارج می‌کنند و محتوای واضح، عملکرد جستجوی قدرتمند و فرآیند پرداخت یکپارچه را به همه خریداران ارائه می‌دهند، برعکس صادق است.

با نگاهی گسترده تر به سایت(های) تجارت الکترونیک خود و سفر مشتری بزرگتری که ارائه می کنید – از کشف و توجه به قصد، خرید و تعامل فرکانس – می توانید بر روی زمینه های کلیدی برای بهبود تمرکز کنید.

می توانید با این سوالات مشتری محور شروع کنید:

  • معمولاً کاربران سایت شما از اولین کلیک چقدر منتظر می مانند تا صفحه به طور کامل بارگذاری شود؟

اگر بیشتر از دو یا سه ثانیه باشد، ممکن است نرخ تبدیل بالاتری را از دست بدهید.

  • چه کارکردهایی برای تطبیق بهتر جستجوهای محصول در سایت خود دارید؟

مشتریانی که می توانند به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند، دو برابر بیشتر احتمال دارد که خرید خود را تکمیل کنند.

  • وقتی مشتریان مواردی را به سبد خرید خود اضافه می‌کنند، به خرید ادامه می‌دهند یا می‌خواهند سریعاً تسویه‌حساب کنند، این تجربه چگونه به نظر می‌رسد؟

صفحات سبد خرید و سایر عناصر از جمله حافظه پنهان ممکن است تنگناهایی را در ویترین فروشگاه WooCommerce ایجاد کنند.

همه این سوالات نکات مهمی را در سفر خریدار تجارت الکترونیک برجسته می کند که می تواند لحظات سازنده یا شکست سایت شما باشد.

در حالی که می‌توانید هر منطقه را به تنهایی بهینه‌سازی کنید، برنامه‌های تجارت الکترونیک WP Engine فروشگاه‌ها را تا 37 درصد سریع‌تر و تا 18 درصد نرخ تبدیل بالاتر ارائه می‌کند، همه این‌ها بر روی یک پلتفرم بهینه‌سازی شده برای WooCommerce.

این به معنای ارتقاء فوری وب سایت های تجارت الکترونیک و سفر خریدار است. WP Engine با میزبانی با کارایی بالا، کش اختصاصی، و عملکرد بهبود یافته سبد خرید از طریق Live Cart و Instant Store Search، که نتایج جستجوی مرتبط تری را تا 10 برابر سریعتر ارائه می دهد، تجربه WooCommerce بهتری را برای همه مشتریان تجارت الکترونیک فراهم می کند.

در مورد برنامه های میزبانی WooCommerce بهینه سازی شده WP Engine – از جمله 60 روز ضمانت بازگشت پول – در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید یا اکنون با یک نماینده صحبت کنید.


123

عملکرد وب‌سایت، و به‌ویژه سرعت صفحه، مؤلفه‌ای حیاتی است که زیربنای کل تجربه تجارت الکترونیکی است – 70 درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که سرعت صفحه بر تمایل آنها برای خرید از یک خرده‌فروش آنلاین تأثیر می‌گذارد.

سریع‌ترین سایت‌های تجارت الکترونیک (با صفحاتی که در ۲ ثانیه یا کمتر بارگیری می‌شوند) در حال حاضر برخی از بالاترین نرخ‌های تبدیل را مشاهده می‌کنند، در حالی که با هر ثانیه بارگذاری اضافی، تبدیل‌ها با نرخ ۴٪ کاهش می‌یابند.

این به این معنی است که ثانیه های اضافی که مخاطبان شما باید منتظر بمانند ممکن است به نتیجه نهایی شما منجر شود، اما چگونه می دانید کجا ایستاده اید؟

آزمایش سایت‌ها و کمپین‌هایی که قصد دارید در طول دوره اوج تعطیلات اجرا کنید، به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز تنظیمات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که پس از افزایش ترافیک، کارها به خوبی اجرا می‌شوند.

به عنوان مثال، آزمایش بار، یک رویکرد محبوب است که بار واقعی را در سایت شما شبیه‌سازی می‌کند تا به شما کمک کند مواردی مانند قابلیت‌های مقیاس‌بندی، خطرات امنیتی، استقرار خودکار کد و ردیابی هدف و موارد دیگر را ارزیابی کنید.

تست بارگذاری مناسب به شما ایده واضح تری از اینکه چند نفر می توانند همزمان از سایت شما بازدید کنند، می دهد، اما قبل از اینکه وارد پروژه آزمایش بار شوید، با ارائه دهنده هاست خود بررسی کنید تا مطمئن شوید که تایید شده است (یا ممکن است فکر کنند شما سایت مورد حمله ربات ها قرار گرفته و آنها را مسدود کنید).

می‌توانید در این کتاب الکترونیکی درباره تست بارگذاری اطلاعات بیشتری کسب کنید، و اگر به دنبال گزینه‌های تست سایت اضافی هستید، می‌توانید فهرست گسترده‌ای از ابزارهای رایگان تست عملکرد سایت وردپرس را در اینجا بیابید.


جستجوی کمتر، جستجوی بیشتر

محتوای مرتبط با خود محتوا شروع می شود، اما اطمینان از اینکه مخاطبان شما می توانند محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند، کلید بهبود تبدیل های تجارت الکترونیک شما است.

43 درصد از خریداران آنلاین مستقیماً به نوار جستجوی وب سایت مراجعه می کنند و مصرف کنندگانی که از جستجو استفاده می کنند با یافتن آنچه به دنبال آن هستند، 2.4 برابر بیشتر احتمال دارد خرید کنند.

جستجوگران همچنین درآمد بیشتری کسب می کنند و 2.6 برابر بیشتر از خریدارانی که از جستجو استفاده نمی کنند در تلفن همراه و دسکتاپ هزینه می کنند.

بنابراین چگونه انتظارات جستجوی مشتریان خود را برآورده می کنید؟ در حالی که عملکرد جستجوی بومی در وردپرس محدود است، راه هایی وجود دارد که می توانید عملکرد جستجو را در سایت(های WooCommerce) خود بهبود بخشید.

برای مثال، Instant Store Search قدرت ElasticPress را به فروشگاه WooCommerce شما می‌آورد و تجربه خرید آنلاین شما را با نتایج جستجوی سریع‌تر، مرتبط‌تر و مفیدتر «منظورتان؟» افزایش می‌دهد. راهنما (به علاوه تصحیح خودکار و پیشنهادات نیمه املایی).

جستجوی فروشگاه فوری با انتخاب، رهگیری و بارگذاری عبارت‌های جستجو در سرور جداگانه، به تعداد فزاینده‌ای از مشتریان تجارت الکترونیک WP Engine سرعت سایت و نرخ تبدیل بالاتری را ارائه می‌دهد.

و جستجوی فروشگاه فوری سریعتر از همیشه است، زیرا پرس و جوها اکنون از طریق یک API سفارشی جدا از وردپرس هدایت می شوند که نتایج را بیش از 10 برابر سریعتر از قبل برمی گرداند.

برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک پربازدید و سایر سایت‌هایی که سرعت جستجو در آن‌ها حیاتی است، نرخ تبدیل می‌تواند بر اساس اختلاف تنها چند میلی‌ثانیه به شدت نوسان کند.

با ابزارهایی مانند جستجوی فوری فروشگاه، این نوسانات را می توان تا حد زیادی کاهش داد، و اطمینان حاصل کرد که خریداران در محبوب ترین مکان ها تجربه جستجوی سریع و مرتبط (و مکان) را دارند که همیشه بهترین است. برای کسب اطلاعات بیشتر ویدیوی زیر را ببینید:

جستجوی فوری فروشگاه در تمام برنامه‌های WooCommerce مدیریت شده توسط WP Engine گنجانده شده است، که میزبانی با کارایی بالا و حافظه پنهان WooCommerce را با عملکرد پلتفرم پیشرو در صنعت WP Engine ترکیب می‌کند تا به شما کمک کند بهترین تجربه خرید آنلاین را برای همه مشتریان خود ارائه دهید.


نگاهی دوباره به پردازش پرداخت خود بیندازید

هنگامی که بازدیدکنندگان شما آنچه را که می‌خواهند پیدا کردند، مهم است که همه مسدودکننده‌های احتمالی بین آنها و دکمه خرید اکنون را حذف کنید.

با نرخ رها کردن سبد خرید در حدود 70٪ (و حتی بالاتر – 85٪ – برای کاربران تلفن همراه)، بهبود عملکرد سبد خرید و همچنین فرآیند پرداخت کلی برای موفقیت سایت شما بسیار مهم است.

اما رها شدن سبد خرید دلایل زیادی دارد و در حالی که مواردی مانند هزینه حمل و نقل و مالیات نقش مهمی دارند، سرعت پایین سایت نیز یک محرک اصلی است.

مخصوصاً برای فروشگاه‌های WooCommerce، استفاده از کوکی‌ها برای دور زدن حافظه پنهان می‌تواند بر صفحات استاتیک تأثیر بگذارد، حتی پس از اینکه یک خریدار یک مورد را به سبد خرید خود اضافه کرد. این می تواند باعث کندی بالقوه شود، رندر کردن محتوای ثابت بدون کش می تواند زمان بارگذاری صفحه را دو برابر کند!

برای رفع این مشکل، WP Engine راه جدیدی را برای رسیدگی به استثناهای حافظه نهان که هنگام رندر شدن محتوای پویا جلب می‌شوند، پیاده‌سازی کرده است. سیستم کش ما، EverCache®، اکنون می‌تواند کوکی‌های استفاده شده توسط WooCommerce را دور بزند و تحویل کش صفحه استاتیک را بهبود بخشد.

EverCache® همچنین به طور خودکار حافظه پنهان را در صورت اختلال در عملکرد آن، از جمله عملکرد سبد خرید، در صفحات پرداخت، یا برای خریداران مجاز، لغو می کند.

نتایج استثنایی بوده است، صفحات ذخیره شده بیشتری به مشتریان تجارت الکترونیکی ما ارائه می شود، به ویژه برای بازدیدکنندگانی که در قیف فروش قرار دارند.

آزمایش صفحات با یا بدون فعال EverCache، صفحات ذخیره شده در حافظه پنهان تقریباً در هر KPI دو برابر سریعتر بارگیری می شوند، از First Contentful Paint تا Cumulative Layout Shift.

علاوه بر کش، قطعات سبد خرید WooCommerce همچنین می تواند مشکلاتی را برای وب سایت های تجارت الکترونیک ایجاد کند.

در حالی که آنها عملکرد مورد نیاز سبد خرید را ارائه می دهند (از جمله عملکرد “افزودن به سبد خرید” که مشتریان شما هنگام انتخاب یک مورد در سایت شما استفاده می کنند)، قطعات سبد خرید نیز درخواست های AJAX هستند که می توانند به سرعت اضافه شوند – و سرعت سایت شما را کاهش دهند.

برای کمک به معضل Cart Fragments، WP Engine سبد خرید زنده را معرفی کرد، که درخواست‌های WooCommerce Cart Fragments را بهینه می‌کند تا سبد خرید شما را پویا می‌کند تا زمانی که شما به آن نیاز دارید اجرا شود.

سبد خرید زنده با تمام برنامه‌های تجارت الکترونیکی همراه است، امکان تماس AJAX با بخش سبد خرید در زمان‌های غیر ضروری را از بین می‌برد و مقیاس‌پذیری سبد خرید و سرعت صفحه را در کل سایت شما بهبود می‌بخشد، همه اینها بدون از دست دادن عملکرد پویا سبد خرید.

هنگامی که یک مشتری یک مورد را به سبد خرید خود اضافه می کند، سبد خرید زنده صفحات را 1.5 ثانیه سریعتر (به طور متوسط) سریعتر از اسکریپت قطعه سبد خرید پیش فرض بارگیری می کند و این به جلوگیری از قطع اتصالات سایت شما تحت بارگذاری ثابت کمک می کند.

این مزایا و موارد دیگر به ویژه در رویدادهای فروش پرترافیک مانند Cyber ​​Weekend به خوبی مورد استقبال قرار خواهند گرفت. همانطور که مشتریان به سایت شما هجوم می آورند و کاتالوگ محصولات شما را مطالعه می کنند، احساس راحتی می کنید که بدانید آنها تا اینجای کار فقط برای رها کردن چرخ دستی های خود نیامده اند.


پاییز امسال را صرف چیزهای مهم کنید

شما می توانید بخش بهتری از پاییز را صرف تمام این موارد کنید، یا می توانید راه هوشمندانه تری برای وو پیدا کنید. میزبانی وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک خود در پلت‌فرم تجارت الکترونیک WP Engine بهینه‌سازی شده برای WooCommerce به شما پلتفرم و عملکردی را می‌دهد که برای کسب فروش بیشتر در Cyber ​​Weekend و فراتر از آن نیاز دارید!

برنامه های تجارت الکترونیک ما را مشاهده کنید اینجا، یا برای کسب اطلاعات بیشتر با یک نماینده صحبت کنید.


– ارائه و ترجمه توسط تیم wordpress-templates.ir

سفارش طراحی سایت به وی تی!