برای ایجاد روابط تجاری پایدار، باید زمان بگذارید. برای آژانس های در حال رشد و توسعه دهندگان وب مستقل، متأسفانه، زمان معمولاً یکی از چیزهایی است که مجبور نیستند از آن صرفه جویی کنند.
هنگامی که با ده ها یا حتی صدها سایت مشتری بازی می کنید، مطمئن شدن از به روز بودن و کارکرد با بهترین عملکرد، اغلب زمان کمی برای صحبت با مشتریان شما باقی می گذارد.
با این حال، بدون تماس منظم، مشتریان شما ممکن است ارزش واقعی تجربه مدیریت سایت شما را درک نکنند. خودتان و خدماتتان را بسازید بسیار گرانبها برای مشتریان شما این بهترین راه برای تضمین بقای طولانی مدت آنهاست.
Flywheel Growth Suite که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای آژانسهای در حال رشد و سازندگان مستقل طراحی شده است مجموعه کاملی از ابزارها است که شامل میزبانی، ردیابی درآمد اختصاصی، صورتحساب و صورتحساب خودکار، و مجموعهای از ویژگیهای چشمگیر است که ارزش خدمات شما را به شما نشان میدهد. مشتریان
اما این همه چیز نیست. ابزارهای مشتری موجود در Flywheel Growth Suite به اندازه کافی قدرتمند هستند تا به عنوان دستیار شخصی شما عمل کنند و مکالمات مهم با مشتریان شما را تسهیل کنند تا آنها را خوشحال نگه دارید، آگاه کنید و به خوبی از میزان تلاش شما برای موفقیت آنلاین آنها آگاه باشید.
مشتریان شما به پورتال مشتری مارک دار خود دسترسی خواهند داشت که در آن می توانند پرداخت ها را انجام دهند، بازخورد ارائه دهند و از طریق یک تجربه برچسب کاملاً سفید با آژانس شما ارتباط برقرار کنند.
بهعنوان یک کاربر Flywheel Growth Suite، میتوانید به راحتی گزارشهای مشتری خودکار را ایجاد و برنامهریزی کنید تا با سرعت دلخواه خود ارسال کنید، و به شما کمک میکند تا یک خط ارتباطی باز با مشتریان خود ایجاد کنید که دامنه کامل تلاشهای شما را به آنها نشان میدهد.
وقتی شروع به استفاده از گزارش ها کردیم، ارزش واقعی آنها را دیدم. در حال حاضر، Flywheel Growth Suite چیزی است که ما از آن به عنوان مبنای استراتژی ارتباطی خود استفاده می کنیم.
رایان رودولف، مدیر ارشد فناوری GetPhound
ابزارهای ارتباطی با مشتری Flywheel Growth Suite از سه جزء مجزا تشکیل شده است:
- مدیریت مشتری
- پورتال مشتری
- گزارشات مشتری خودکار
Flywheel Growth Suite شامل داشبورد آژانس است که به شما امکان میدهد پروفایلهای مشتری جدید اضافه کنید، هر نمایه را به سایت یا سایتهایی که برای آن مشتری مدیریت میکنید پیوند دهید، فاکتورهایی را برای پرداختهای تکراری و یکباره ارسال کنید و جزئیات مهم مشتری را بررسی کنید.
پورتال مشتری تا URL دارای برچسب سفید است، بنابراین هر تعامل بین مشتری و آژانس شما به یک تجربه منسجم کلی کمک می کند. مشتریان می توانند صورتحساب های خود را با کارت اعتباری یا پرداخت های ACH (ACH در حال حاضر فقط در اختیار بانک های ایالات متحده است) مستقیماً از طریق درگاه پرداخت کنند و پرداخت های گذشته خود را نیز مشاهده کنند.
با این حال، بهترین راه برای مشتریان Flywheel Growth Suite برای تسهیل ارتباط با مشتریان خود از طریق گزارش گیری خودکار است. گزارشهای خودکار به شما این امکان را میدهند که دادههای تجاری دقیقی را تولید کنید که به طور منظم در اختیار مشتریان شما قرار میگیرد، در حالی که آنها را از کارهای مهمی که از طرف آنها انجام میدهید مطلع میسازید.
شامل Google Analytics، به روز رسانی عملکرد سایت، آمار میزبانی و حتی یادداشت های شخصی است. سپس، تمام گزارشهای آینده را برنامهریزی کنید تا با سرعتی تکرار شونده که برای شما و مشتریانتان منطقی است ارسال شوند. برای یک مرور کلی از ویژگی گزارش خودکار Flywheel Growth Suite، ویدیوی زیر را بررسی کنید.
استفاده از Flywheel Growth Suite را از امروز شروع کنید و یک استراتژی ارتباطی و مدیریتی قوی تری با مشتری بسازید! روی دکمه های زیر کلیک کنید تا اکنون با یک حرفه ای صحبت کنید یا درباره استفاده از Flywheel Growth Suite در WP Engine، قابل اعتمادترین پلت فرم وردپرس مدیریت شده در جهان، بیشتر بدانید!
– ارائه و ترجمه توسط تیم wordpress-templates.ir