به حرکت درآوردن اولین و بزرگترین انجمن فین‌تک اروپا


استارت‌آپ 11Onze مستقر در بارسلون از زمان راه‌اندازی خود در سال 2020 به سرعت به شرکت پیشرو فین‌تک در اروپا تبدیل شده است. این شرکت پس از راه اندازی شبکه اجتماعی منحصر به فرد و خصوصی La Plaça / The Square در سال گذشته، عضویت و خدمات خود را بیش از 50 درصد افزایش داده است.

11Onze با تمرکز بر توانمندسازی جامعه خود از طریق سواد مالی و خلق ثروت، به ارائه پیشنهادهای سفارشی و گسترش پایگاه عضویت خود ادامه داده است، و همه اینها در عین ارائه فهرستی چشمگیر از جوایز است.

امروزه، 11Onze اولین و بزرگترین انجمن فین‌تک اروپا است که با ترکیبی منحصربه‌فرد از منابع آموزشی و راه‌حل‌های تجارت دیجیتال، شکاف را در بخش بزرگ‌تر فین‌تک پر می‌کند. این شامل شبکه اجتماعی خصوصی La Plaça 11Onze، ارز دیجیتال Les Peles، برنامه بانکداری جهانی El Canut، بازار، و یک کتابخانه محتوای گسترده است.

11Onze در دو سال گذشته به سرعت رشد کرده است و هزاران کاربر جدید را با منابع پویا متمرکز بر تامین مالی جذب کرده است.

در حالی که تمام تجربیات دیجیتال 11Onze عناصر آموزشی متمرکز بر امور مالی، اقتصادی، رفاه و پایداری را ترکیب می کند، La Plaça این منابع را در قالب شبکه های اجتماعی فراهم می کند، در حالی که یک سیستم مدیریت یادگیری کاملاً یکپارچه (LMS) را برای ارائه به روز و به روز پیاده سازی می کند. مطالب بسیار موضوعی

با 14000 عضو و در حال رشد، La Plaça همچنین خود را به یک بازار آنلاین تبدیل کرده است که در آن اعضا می توانند محصولات و خدمات را خریداری کنند و در آینده می توانند کالاها و خدمات را به سایر اعضا بفروشند.

برای مشاهده عملکرد La Plaça، ویدیوی توضیح دهنده زیر را ببینید:

در کمتر از یک سال، شبکه اجتماعی منحصر به فرد و خصوصی 11Onze، La Plaça، عضویت خود را 30 درصد افزایش داده است.

تا به امروز، آرشیو محتوای La Plaça به بیش از 1212 ویدیو و 1131 پست آنلاین به سه زبان (انگلیسی، کاتالان، اسپانیایی) افزایش یافته است. همچنین نرخ تعامل بالایی را در فیس بوک (73 درصد)، یوتیوب (98 درصد) و اینستاگرام (115 درصد) ثبت کرده است. 11Onze اخیراً نمایه Tik Tok خود را راه‌اندازی کرد و نرخ تعامل شگفت‌انگیز 999% و 300000 کاربر را تنها در 60 روز به دست آورد.

در همین حال، La Plaça در سه ماه گذشته 83 درصد از کاربران جدید را جذب کرده است و این کاربران به طور متوسط ​​حدود چهار دقیقه را در سایت صرف می کنند. بهترین محتوای او “La rumba dels calerons” است که 20 درصد از ترافیک کانال را تامین می کند.

عمق تعامل آن با جامعه در بازده سرمایه گذاری (ROI) 11Onze برای محصولات و شرکای برند خود نشان داده شده است.

استفاده از کمپین های متا به عنوان میانگین بازگشت سرمایه (یا بازده دارایی، ROA) برای کمپین های تبلیغاتی؛ اعداد 11Onze قابل توجه است، به خصوص با توجه به تاریخ عرضه اخیر آن. .

برخی از 11 محصولات و شرکای برند Onze به 1.34 یورو به ازای هر یورو سرمایه‌گذاری شده رسیده‌اند، در مقایسه با متا که می‌تواند به میانگین بازده دارایی‌های 1.5 یورو به ازای هر یورو سرمایه‌گذاری شده برسد.

به موازات این عملکرد بالا و رشد سریع، 11Onze نیز به افزودن به لیست خدمات و منابع مالی خود ادامه داده است و La Plaça را دور زده و به مناطق و بازارهای جدید در سراسر جهان گسترش یافته است.

جیمز سن، مدیرعامل 11Onze، گفت: «تشخیصی که ما دریافت کرده‌ایم گواهی بر این واقعیت است که شرکت‌های کوچک فین‌تک می‌توانند با بانک‌های بزرگ در زمینه نوآوری و بانکداری رقابت کنند.»

“La Plaça چیزی است که ما را خاص می کند. این یک فینکام نوآورانه است – تلفیقی از یک شبکه اجتماعی و فین تک برای ارائه خدمات مالی جامعه محور.”

سنه گفت: «ما محصولات و خدمات دوستدار محیط زیست و نوآورانه مانند Natulim (پودر لباسشویی دوستدار محیط زیست)، 11Onze Segurs (بیمه) و 11Onze Preciosos (طلا) را راه اندازی کرده ایم.

در ادامه، اعضای ما همچنین می‌توانند کالاها و خدمات خود را به سایر اعضا بفروشند. هدف ما این است که یک فروشگاه واحد داشته باشیم که در آن جامعه ما بتواند خرید، فروش، بانک‌داری و خلق ثروت داشته باشد.»

“چیزی که در مورد محصول ما خارق‌العاده است، سهولت استفاده، توانایی آن در تعامل، تطبیق و جلب توجه کاربر در یک چشم به هم زدن است. حتی افرادی که مهارت‌های فنی پایینی دارند می‌توانند کار کنند و از پلتفرم از سمت ما استفاده کنند، که باعث می‌شود این پلتفرم کار کند. انعطاف پذیری کارکنان ما از نظر توسعه محتوا بسیار آسان تر است و امکان تعامل آسان توسط شرکت ها و افراد با دانش فنی کمی را فراهم می کند.

—ایساک سنی، مدیر ارشد تولید، 11Onze

در طول این سفر، آژانس WP Engine شریک WONDR نقش مهمی ایفا کرده است، به عنوان توسعه دهنده تیم دیجیتال 11Onze و به طور گسترده بر روی برنامه خرده فروشی و مشتری این شرکت کار می کند و در عین حال پروژه La Plaça را از پایه رهبری می کند.

شریک WP Agency WONDR به طور گسترده روی خواص دیجیتال 11Onze کار کرده است و طراحی و توسعه La Plaça را رهبری کرده است.

درموت اوشی، بنیانگذار WONDR، گفت: “وقتی 11Onze از ما خواست تا کار روی پروژه La Plaça را شروع کنیم، هیجان زده شدیم و ما از فرصت استفاده کردیم تا دیدگاه آنها را زنده کنیم.”

او افزود: «ما قبلاً با 11Onze روی طراحی اپلیکیشن خرده‌فروشی و تجاری کار کرده‌ایم و این چیزی بوده است که از ابتدا روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

“همکاری با WP Engine و ساخت بر روی پلت فرم آن به ما این امکان را داده است که آستین ها را بالا بزنیم و تمام تلاش خود را انجام دهیم و در عین حال اطمینان حاصل کنیم که تمام قطعات متحرک مربوط به امنیت، عملکرد و پشتیبانی مراقبت می شوند.”

با فهرست گسترده ای از ادغام ها و سفارشی سازی های مورد نیاز برای ایجاد سایت La Plaça، O’Shea و تیمش بر انعطاف پذیری وردپرس منبع باز تکیه کردند تا چرخه توسعه را سرعت بخشند و یک ردپای دیجیتالی که ریشه در ارزش های متمرکز بر جامعه دارد ایجاد کنند.

کار WONDR در La Plaça شامل ساختن سیستم مدیریت یادگیری پلتفرم با گردش کار 100% مبتنی بر هدف و رسانه است که شامل Peles (امتیاز پاداش) برای تکمیل بخش‌ها و دوره‌ها می‌شود.

علاوه بر این، عملکرد سایت در سطح سازمانی به 11Onze این امکان را داده است تا با معیارهای سلامت Core Web Vitals در داده‌های میدانی و آزمایشگاهی، تجربه‌ای سریع و لذت‌بخش برای کاربر فراهم کند.

11Onze از زمان راه‌اندازی خود، عملکرد فوق‌العاده‌ای برای سایت داشته است، و به طور مداوم معیارهای بالایی را برای ارتباط اصلی وب و تجربه بهینه صفحه به کاربران نشان می‌دهد.

O’Shea گفت: “همه این تلاش ها به ما کمک کرد تا یک وب سایت تعاملی زیبا بسازیم که مستقیماً نیازهای 11Onze را برآورده می کند و به آنها کمک می کند تا به سرعت این تجربه دیجیتال قدرتمند را به بازار عرضه کنند.”

اگرچه تکمیل این پروژه با استفاده از یک سیستم بسته اختصاصی هشت یا نه ماه طول می‌کشید، وردپرس به ما اجازه داد تا آن را در عرض چهار هفته انجام دهیم.

در حالی که این کار توسط 11Onze و تیم های داخلی به طور یکسان مورد ستایش قرار گرفته است، La Plaça به طور خاص چندین بار به دلیل نوآوری های دیجیتالی و موفقیت در ایجاد جامعه شناخته شده است زیرا 11Onze همچنان به مخاطبان رو به رشدی از کاربران دست می یابد.

در ماه مه، La Plaça در بیست و ششمین دوره جوایز سالانه Webby به عنوان یکی از بهترین وب سایت ها در بخش خدمات مالی/بانکی رقابتی، همراه با غول های صنعتی مانند اپل، سیتی بانک، مورگان استنلی و بانک آمریکا مورد تقدیر قرار گرفت.

11Onze’s La Plaça در بیست و ششمین جوایز سالانه Webby به عنوان یکی از بهترین وب سایت ها در رده خدمات رقابتی مالی / بانکی مورد تقدیر قرار گرفت.

WONDR با به رسمیت شناختن همکاری خود با 11Onze در پروژه La Plaça، اخیراً جایزه برنزی را برای بهترین طراحی پاسخگوی تلفن همراه در جوایز انجمن هنری کارگردان هنری LAU در سال 2022 دریافت کرد، یکی از افتخارآمیزترین جوایز طراحی اسپانیا برای تجلیل از برتری در ارتباطات دیجیتال، محصول، بصری و فیلم. و بسته بندی

WONDR همچنین اخیراً جایزه برنز را برای بهترین طراحی پاسخگوی موبایل در جوایز LAU 2022 دریافت کرده است.

11Onze که تاج سه‌گانه‌ای را کسب کرد، همچنین جایزه تحسین‌شده Vega Digital 2021 را برای بهترین وب‌سایت در بخش شبکه‌های اجتماعی به دلیل موفقیتش در La Plaça و فراتر از آن دریافت کرد.

جایزه دیجیتال Vega بر نقش حیاتی پیشگامان دیجیتال در یک چشم انداز دیجیتال در حال تغییر تاکید می کند. از میان تقریباً 1400 ورودی، 11Onze جایزه سنتوری را برای رویکرد نوآورانه خود در این پلتفرم دریافت کرد.

11Onze همچنین جایزه تحسین شده Vega Digital 2021 را برای بهترین سایت در بخش شبکه های اجتماعی به دلیل موفقیتش در La Plaça و فراتر از آن دریافت کرده است.

اوشی گفت: «همه این شناخت به سادگی بر کار سختی که تیم‌های 11Onze و WONDR در خدمت این ابتکار شگفت‌انگیز انجام داده‌اند و ادامه خواهند داد، تأکید می‌کند.

در ادامه، من شکی ندارم که این پروژه نمونه ای عالی از مشارکت بین شرکت های فین تک در حال رشد مانند 11Onze، متخصصان محصولات دیجیتال مانند WONDR و ارائه دهنده پیشرو وردپرس در جهان، WP Engine خواهد بود.

درباره کار WONDR با 11Onze بیشتر بیاموزید اینجا، و به موتور WP مراجعه کنید درباره برنامه شریک آژانس پیشرو در صنعت، که اکنون بزرگترین در وردپرس است، بیشتر بیاموزید.




– ارائه و ترجمه توسط تیم wordpress-templates.ir

سفارش طراحی سایت به وی تی!